søndag 29. mars 2009

Sukkersøtt #34: Påskekort uten gult

Det nærmer seg jo som kjent påske, og Sukkersøtt er tidsriktige og har en påskekortutfordring with a twist - vi skal ikke bruke gulfarger. Suveren oppgave, og en fantastisk anledning til nok en gang å bruke de nusselige kaninene mine fra Hero Arts. :-)


Kaninene er jo rett og slett så nusselige at de fortjener nok et lite nærbilde:


På Scrap-o-rama forrige helg kjøpte jeg meg en bøtte med blomster i masse farger som måtte testes på dette kortet. Synes de kommer til sin rett med litt bling og glitter på, altså! Tenk at jeg for kun kort tid siden hadde aversjon mot dill av denne typen... Jaja. Lettpåvirkelig er vi vel alle. :-)


Materialer jeg har brukt:
Mønsterark fra Basic Grey ("Eva")
Stempel fra Hero Arts (sending happy thoughts)
Blomster fra en diger bøtte fra Prima
halvperler fra Kaizer og noen blanke halvperler fra et-eller-annet + en brad fra Basic Grey
Mine nye Spellbinders: Nestabilities Curved Rectangles, + mine litt eldre spellbinder tags
stempelpute svart fra Memories og Distress Ink ... lys rosa. dere vet hvilken jeg mener.
Bånd fra Pandura
og jeg har som vanlig fargelagt med mine løvli Prisma-blyanter

7 kommentarer:

  1. Hei,
    ja de kaninene var bare super søte!
    Fint kort du har laget, flotte blomster,
    hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Jeg må komme og tafse litt på de kaninstemplene snart ser jeg :)

    SvarSlett
  3. Så supersøtt kort da! Og de kaninene gjorde det ikke mindre søtt.

    SvarSlett
  4. Flott kort! skjønne kaniner:)

    SvarSlett
  5. Vilka härliga alster du gör! Jag kikar ofta in på din blogg och blir alltid så himla inspirerad! Jag gillar din stil! Tack för att du delar med dig av allt fint du gör!!

    Monica på scrapoleket.blogspot.com

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig påskekort!!!

    Klem Marianne:)

    SvarSlett
  7. Nusse, nusse, nusselig!!

    Ha en strålende påske!! :)

    SvarSlett