lørdag 14. mars 2009

Sukkersøtt #32: fargeutfordring

Ukens Sukkersøttutfordring er en fargeutfordring, der man skal bruke fargene brunt, grønt, rosa og blå.

Litt vanskelige farger tenkte jeg, men utrolig nok hadde jeg noe papir med slike farger. og så fikk jeg nettopp verdens nusseligste Hero Arts-stempler i posten, så jeg klarte nesten ikke å bestemme meg for hvilke jeg skulle bruke. Men endte opp med de søøøøøte kaninene.

Slik ble det:


En liten kanindetalj:
Materialer jeg har brukt:
Mønsterark fra MME Tres Jolie ("sunshine" polka dot / rose chaud papier)
Stempel fra Hero Arts (sending happy thoughts)
noen hvite blomster jeg har brukt glimmer mist på
noe bling brads jeg hadde + blomster brads fra... making memories tror jeg kanskje
en blomsterpunch
stempelpute brun fra Memories og Distress Ink
og jeg har fargelagt med mine løvli Prisma-blyanter

9 kommentarer:

  1. Nydelig!! Har du begynt påskekolleksjonen? :D

    SvarSlett
  2. Så herlig kort! Harene var jo bare så søte:=)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort, og de harene er jo så herlige :)

    SvarSlett
  4. åhh så søtt. Nydelig fargelegging og nyydelig kort!

    SvarSlett
  5. Kjempe søte kaniner du har brukt på det fine kortet ditt! :o)

    SvarSlett
  6. For et fantastisk kort! Jeg elsker kaninene! Hero Arts har så mye stilig! Elsker det :-)

    SvarSlett
  7. Åhhh guriland så lekkert kort!!
    Nyydelig motiv!
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett