søndag 22. mars 2009

Sukkersøtt #33: clean and simple/minimalistisk stil

Tenke seg til, en utfordring uten tusen blomster og bling bling'er på... I grunnen ganske deilig, siden dette jo egentlig er min greie. Men jeg kjente hånda bli dratt mot den enorme bøtta med blomster i all verdens farger jeg kjøpte på Scrap-o-rama i dag. Vel vel. Jeg måtte ihvertfall bruke de supernusselige japandukkene jeg kjøpte på Hero Arts nettopp. Føler egentlig for å lage flere kort denne gangen. :-)


Jeg mener... se så søt lille japandamen er! Arigato, Hero Arts!

5 kommentarer:

  1. Næææ, så herlig dette var!!!
    Klem Marianne:)

    SvarSlett
  2. Ching chong! Megastilig! Skikkelig orientalsk! Elsker perledetaljene i håret - perfekt!!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort du har laget til denne utfordringen, er helt enig med deg i at de japanske dukkene var helt til å nyte!

    ha en fin søndagskveld :)

    SvarSlett