fredag 27. mars 2009

Kari - i finalen!

Jada! Etter 4 runder med cirka 2 stemmer (begge fra Sissel), så kom jeg på forunderlig vis til finalen i Kort-o-manias runde nr 5. Oppgaven lød som følger:

Det er innsiden som teller: Vis oss en dekorert INNSIDE av et kort! Tema og materialer er fritt, men det skal gå klart fram til hvilken anledning kortet er laget. Kortet skal inneholde et felt hvor det skal kunne skrives en personlig hilsen, men det skal ikke være skrevet noe i dette feltet.


Jeg ble til syvende og sist nummer fire, men det betyr jo at min opprinnelige målsetning om å muuuuligens klare en finaleplass i løpet av året allerede er oppfylt. Nå må det siktes høyere! Jada! Og så fikk jeg brukt mange av mine fine nye stempel.

(men alle vet jo at fra neste runde er det tilbake til 1 poeng. snufs.)

2 kommentarer:

  1. Heia Kari, heia Kari! Du må nok skru opp målet nå, ja! Grattis med finaleplass, vel fortjent med det flotte kortet!

    SvarSlett
  2. Jeg er suuupermisunnelig, dette er achievement of the year, so far ;-)

    SvarSlett